Judge Oscar De La Fuente Elementary School > KJAG "Home of the Big Cat News Network" > School Report Card

School Report Card

Judge Oscar De La Fuente Elementary is sharing this information

about the district and your child’s campus with you as part of its obligations under the federal No Child Left Behind Act of 2001 (NCLB).

Download (PDF, 135KB)

Federal Report Cards for the state, the district, and each of the district’s campuses are now available on the district’s website at this link: http://www.sbcisd.net/nclb-report-card/

or are also available on the Texas Education Agency’s website at: http://tea.texas.gov/About_TEA/Laws_and_Rules/NCLB_and_ESEA/NCLB-ESEA_Resources/Federal_Report_Card/.

Hard copies are available for viewing in the office and available to parents on request.

La escuela Judge Oscar De la Fuente está compartiendo con usted la información sobre el distrito y la escuela de su hijo como parte de las obligaciones que se requieren bajo la ley federal del Que Ningún Niño Sé Que Atrás del 2001 (NCLB, por sus siglas en inglés).

Las Tarjetas de Reporte de NCLB para el estado entero el distrito escolar y cada una de las escuelas del distrito están ahora disponibles en la página de internet en este enlace: http://www.sbcisd.net/nclb-report-card/

y también están disponibles en la página de internet de la Agencia de Educación de Texas: http://tea.texas.gov/About_TEA/Laws_and_Rules/NCLB_and_ESEA/NCLB-ESEA_Resources/Federal_Report_Card/.

Copias impresas de los informes están disponibles en la oficina central del distrito o a través de la escuela en la oficina.